Πιστοποίηση λογιστών: Τι χρειάζεται να γνωρίζει ένα λογιστικό γραφείο;
Πως μπορεί να πραγματοποιηθεί η πιστοποίηση λογιστών; Πως μπορεί ένας λογιστής να πάρει πρόσθετο ρόλο και πως γίνεται η πιστοποίηση σε λογιστικά γραφεία;
Σε αυτό το άρθρο θα απαντήσουμε στα παραπάνω ερωτήματα και θα ασχοληθούμε με τις εξής θεματικές:
- Πιστοποίηση Λογιστών – Πώς μπορώ να πάρω τον πρόσθετο ρόλο;
- Πώς γίνεται η πιστοποίηση σε λογιστικά γραφεία;
- Ποιους μπορούν να εξουσιοδοτήσουν τα Λογιστικά Γραφεία;
Πιστοποίηση Λογιστών - Πώς μπορώ να πάρω τον πρόσθετο ρόλο;
Αρχικά θα πρέπει να έχετε προμηθευτεί κλειδάριθμο και να έχετε προβεί στην ενεργοποίηση του προσωπικού σας λογαριασμού.
Εφόσον επιθυμείτε να αποκτήσετε τον πρόσθετο Ρόλο, θα πρέπει αρχικά να πραγματοποιήσετε είσοδο στο σύστημα με τη χρήση των ιδιωτικών σας κωδικών πρόσβασης. Μετά την επιτυχή σύνδεσή σας, θα πρέπει να ακολουθήσετε μια σειρά από βήματα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Βήμα πρώτο, επιλέξτε την καρτέλα ή την επιλογή που αναφέρεται στον “λογαριασμό μου”. Στη συνέχεια, προχωρήστε στην ενότητα που ονομάζεται “Διαχείριση Λογαριασμού”, όπου και θα σας δοθούν διάφορες επιλογές σχετικά με τον λογαριασμό σας. Στην εν λόγω ενότητα θα βρείτε την υποενότητα με την ονομασία “Πρόσθετος ρόλος”, στην οποία καλείστε να προβείτε.
Επιπρόσθετα, θα πρέπει να εκτελέσετε την ενέργεια “Υποβολή αίτησης πρόσθετου ρόλου”. Κατά την εκτέλεση αυτής της διαδικασίας, θα σας ζητηθούν πιθανόν επιπλέον πληροφορίες ή στοιχεία, τα οποία είναι απαραίτητα για την επικύρωση και την επιτυχή ολοκλήρωση της αίτησής σας. Συνιστούμε να διατηρείτε όλα τα έγγραφα και τις πληροφορίες προσβάσιμες και να ακολουθείτε προσεκτικά κάθε οδηγία που θα σας δοθεί.
Πώς γίνεται η πιστοποίηση σε λογιστικά γραφεία;
Για να επιτύχουν την ηλεκτρονική πιστοποίηση, τα λογιστικά γραφεία οφείλουν:
- να κατέχουν εν ισχύ άδεια λειτουργίας που χορηγείται από το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος.
- να διαθέτουν ενεργό κωδικό δραστηριότητας (ΚΑΔ) που να αφορά στις λογιστικές υπηρεσίες. Μετά την επιτυχή πιστοποίηση, θα είναι σε θέση να διαχειρίζονται τις εξουσιοδοτήσεις που λαμβάνουν από φυσικά πρόσωπα και Νομικά Πρόσωπα, έχοντας τη δυνατότητα είτε να τις αποδεχτούν είτε να τις απορρίψουν. Επιπρόσθετα, κατά τη σύνδεσή τους στο σύστημα, θα έχουν την επιλογή να καθορίζουν για ποιο χρήστη επιθυμούν να εκτελέσουν τις συναλλαγές.
Ποιους μπορούν να εξουσιοδοτήσουν τα Λογιστικά Γραφεία;
Τα λογιστικά γραφεία, τα οποία έχουν νομική υπόσταση, έχουμ τη δυνατότητα να εξουσιοδοτήσουν τους υπαλλήλους τους να υποβάλουν δηλώσεις για τους πελάτες του γραφείου. Φυσικά αυτό μπορεί να συμβεί μόνο στην περίπτωση που έχουν άδεια λογιστή.
Για τους λογιστές οι οποίοι θέλουν να εξουσιοδοτήσουν τους υπαλλήλους τους, όμως είναι φυσικά πρόσωπα, δηλαδή έχουν ατομική επιχείρηση, η διαδικασία είναι διαφορετική, καθώς θα πρέπει να πληκτρολογήσουν τον ΑΦΜ τους στην εφαρμογή.
Συνοψίζοντας
Σε αυτό το άρθρο αναφερθήκαμε στην πιστοποίηση λογιστών, το τι ισχύει αλλά και ποιους μπορούν να εξουσιοδοτήσουν τα λογιστικά γραφεία.
Στην KRS βρισκόμαστε δίπλα σας, παρέχοντας σας λογιστικές, φορολογικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες, επιτρέποντας στην εταιρεία σας να αναπτυχθεί.
Το λογιστικό γραφείο μας μάλιστα αναδείχθηκε ως το κορυφαίο λογιστικό γραφείο της Αττικής για το 2023.
Για να μαθαίνετε περισσότερα αλλά και για να γνωρίσετε τις υπηρεσίες της KRS, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για την ταχύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας.
Related
Related Posts
Ανάκτηση ΦΠΑ στο ΗΒ για επιχειρήσεις εκτός ΗΒ
Τι ισχύει για την ανάκτηση ΦΠΑ για εξαγωγές προς το Ηνωμένο Βασίλειο; Σε αυτό το άρθρο θα απαντή
5 Πρόστιμα Σε Επιχειρήσεις και Πώς Να τα Αποφύγετε
Σε αυτό το άρθρο θα βρείτε πως μπορείτε να αποφύγετε 5 πρόστιμα στις επιχειρήσεις και να γλυτώσετε
Εργατική Διαφορά: Διαδικασία Επίλυσης Επιθεώρησης Εργασίας
Αυτό το άρθρο αναλύει την έννοια της Εργατικής Διαφοράς και την λειτουργία του Τμήματος Επιθεώρησ
Απάντηση